Nadpis článku
Práce se rozběhly velmi rychle po Novém roce…
Přidány další fotky…
9. 4. 2025
Na začátku ledna se rozběhl provoz Pošty Partner v provizorních prostorách obřadní síně. Služba běží bez potíží a podařilo se zajistit i záskok v případě nemoci či dovolené zaměstnankyně pošty tak, aby byl provoz minimálně omezován a měněn. Se změnou provozní doby původní provozovny jsme se potýkali velmi často a byla to komplikace pro všechny klienty. Měli jsme velké štěstí, že se nám podařilo zajistit bývalou pracovnici pošty, se kterou jsme navázali spolupráci. Za snahu o nalezení záskoku velmi děkuji ekonomce úřadu paní Daně Konvičné.
Zároveň byly zahájeny opravy prostor pošty. Práce se rozběhly velmi rychle po Novém roce. Stavební úpravy, elektroinstalace a podlahy jsou již hotové, aktuálně probíhá instalace nábytku a vybavení. Jelikož byly prostory vybourány, využili jsme možnosti a zrealizovali jsme napojení budovy obecního úřadu na optickou datovou síť. Přípojka optického kabelu byla již připravena na rohu budovy.
Na rekonstrukci prostor a vybudování informačního centra hodláme využít dotační výzvu z Integrovaného regionálního operačního programu na rozvoj cestovního ruchu. Z této výzvy je možné získat dotaci až 60 % na vybudování turistického informačního centra. Uznatelnými náklady jsou také přilehlá parkoviště, venkovní mobiliář a bezbariérovost. Do žádosti tedy chceme začlenit nejen rekonstrukci prostor, ale také opravu parkoviště, které se nachází z boku budovy obecního úřadu včetně nabíječky na elektromobily a vybavit prostor před budovou lavičkami, stojany na kola a elektronickými informačními tabulemi.
V rámci informačního centra bude také možné vyřídit některé záležitosti obecního úřadu jako: Czechpoint, platbu poplatků, výdej pytlů a kódů na odpady, koupi vstupenek na různá divadla a společenské akce a další.
Provoz informačního centra bude zahájen od května.